Vierailijahallinta palveluna

Helppo, vaivaton ja turvallinen vierailijahallinta toimitiloihin. 

Varmista sujuva, turvallinen ja onnistunut vierailijakokemus

Turvallisuuden kannalta on äärimmäisen tärkeää, tietää ketä tiloissa liikkuu milloinkin. Hätätilanteen sattuessa on tiedettävä, ketä kiinteistössä on paikalla. Huonosti hoidettu vierailijanhallinta ei ole vain turvallisuuden kannalta riski, se vaikuttaa myös vahvasti vierailijan ensivaikutelmaan yrityksestäsi sekä yritysmielikuvaan.

Oheistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella varmistat sujuvan, turvallisen sekä onnistuneen vierailukokemuksen. Siksi jokaisen kiinteistön tulisi ottaa käyttöön sähköinen vierailujen hallinta.

Meidän palvelumme huolehtii GDPR mukaisista tietoturvavelvoitteista, lisää henkilöturvallisuutta sekä säästää aikaa, rahaa ja hermoja. Se tekee vieraiden kutsumisesta vaivatonta, huolehtii jopa täysin itsenäisesti vieraiden vastaanoton ja antaa sujuvuudellaan loistavan ensivaikutelman. Kaiken kaikkiaan tehokas tapa toimia, joka tuo mukanaan usein myös kustannussäästöjä.

  • Anna hyvä ensivaikutelma ja vierailukokemus

  • Helppo ja vaivaton tapa kutsua vieraita

  • Turvallisempi tapa toimia pienemmillä kustannuksilla

Tyypillisiä haasteita vierailijahallinnassa

Palvelumme avulla selätät mm. seuraavat haasteet:

Vierailijalle

  • Saako vieras kattavat saapumisohjeet ja löytää perille?

  • Onko pysäköinti tehty helpoksi?

  • Onko kirjautuminen paikan päällä helppoa ja nopeaa?

  • Joutuuko vieras odottelemaan?

Henkilökunnalle

  • Aikaa ja energiaa kuluu liikaa epäselviin prosesseihin ja tiedon etsimiseen

  • Miten kutsua vieraat helposti ja varmistaa heille kaikki tarvittava tieto?

  • Miten huolehtia vierailuun liittyvät tilat, tarjoilut ym.

  • Miten saan reaaliaikaisen tiedon, siitä kun minulle on saapunut vieras ja tunnistan hänet aulasta?

Yritykselle

  • Tehoton ja epäselvä toiminta vie aikaa ja rahaa

  • Miten varmistaa hyvä ensivaikutelma ja yritysmielikuva vieraileville ihmisille

  • Henkilötietolaki ja GDPR asettavat vaatimuksia henkilötietojen käsittelylle

  • Miten hallita vierailijoiden kulkuoikeuksia ja liikkumista kiinteistössä

  • Miten saada ajantasainen tieto ihmisistä kiinteistössä hätätilanteen sattuessa?

Vierailijahallinta palveluna: Hyödyt yrityksellesi

  • Onnistunut vierailijakokemus

    Anna hyvä ensivaikutelma ja vierailukokemus

    Oheistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella varmistat sujuvan, turvallisen sekä onnistuneen vierailukokemuksen.

  • Lähiverkko palveluna

    Helpota henkilökuntasi työtä

    Automatisoidulla vierailupolulla ja automaattisilla ilmoituksilla vieraiden kutsuminen on vaivatonta. Itsepalvelupäätteellä vierailija pystyy jopa täysin omatoimisesti kirjautumaan.

  • Turvallinen vierailijahallinta

    Lisää turvallisuutta

    Tiedät ketä kiinteistössä liikkuu ja pystyt hallitsemalla vieraidesi kulkua kiinteistössä.

  • Säästä kustannuksissa

    Säästä kustannuksissa

    Tehostamalla aulan ja prosessien toimintaa säästät kustannuksissa.

  • Luo kattavia raportteja

    Luo kattavia raportteja

    Voit luoda kattavia raportteja sekä GDPR:n mukaista dataa.

  • Modernisoi kiinteistösi

    Modernisoi kiinteistösi

    Sähköisellä vierailijahallinnalla modernisoit kiinteistösi ja olet valmiina tulevaisuuden haasteisiin.

 Praecom vierailijahallinta

Näin se toimii

 

1. Kutsutaan vieras

Kutsun luominen/vierailun lisääminen onnistuu helposti omasta kalenterista.

2. Ennakkoviesti vieraalle

Ohjeistus vieraalle: Tervetuloa, näin löydät perille ja pysäköit. Ennakkoperehdytykset (esim. turvallisuusperehdytys) voidaan suorittaa Systam Passin avulla.

3. Vieras saapuu ja kirjautuu

Kirjautuminen mobiilisti ennakkoviestin linkistä tai QR-koodilla itsepalvelupäätteelle tai aulahenkilölle. Vieras saa vierailijakortin.

4. Automaattinen ilmoitus vastaanottajalle

Vieraasi on saapunut! Mahdollisuus myös vastata vieraalle tai vaikka antaa kulkuoikeuksia portteihin ja hisseihin.

Aloita vierailut ajallaan ja hyvällä mielellä.

5. Hyvästelyt ja uloskirjaus

Vieras kirjautuu ulos poistuessaan porteista QR-koodilla tai palauttaessaan vierailijakortin palautuspisteeseen tai aulahenkilölle.

6. Kiitos tapaamisesta!

Kiitosviesti vierailijalle, johon mahdollista liittää vaikka palautemahdollisuus.

 Teknologia

 
 

Haluatko kuulla lisää vierailijahallinnasta? Ota yhteyttä!