Digitaalinen ulkomainonta toimii muuttomarkkinoinnissa

tavastila_laattapiste.jpg

Laattapiste hyödynsi muuttomarkkinoinnissa digitaalista ulkomainontaa. Myymälän muuttomarkkinoinnissa Laattapiste luotti Praecomin digitaalisiin ulkomainospintoihin kauppakeskus Goodmanissa, kauppapaikka Tavastilassa sekä Kerhoravintolassa. Digitaalisen ulkomainonnan lisäksi markkinoinnissa hyödynnettiin sosiaalista mediaa. 

-Tavoitteenamme oli viestiä hämeenlinnalaisille kuluttajille ja rakennusalan ammattilaisille uuden kylpyhuonemyymälämme sijaintia ja palveluita. Ulkomainontapaikat oli valittu vilkkaimmilta sijainneilta ja mainonta onnistui tavoittamaan kohderyhmämme hyvin. Kampanja toi myymäläämme asiakasvirtaa mukavasti ja toi kevään edetessä yhä useampia kylpyhuoneremonttikyselyitä kuluttajilta sekä rakennusalan ammattilaisten löytämisen palveluidemme äärelle. Näkyvyys on edullista suhteessa kontaktimääriin, joita tavoitetaan mainonnalla. Ulkomainonnassa on tärkeää huomioida oikeanlainen mainossisältö, joka herättää ohikulkijan mielenkiinnon, kertoo Laattapisteen markkinointipäällikkö Iiris Keinänen kampanjan tuloksista.

Sosiaalisen median mainonta ja digitaalinen ulkomainonta toimivat hienosti yhteen. Puolentoista kuukauden kampanjan aikana mainokset keräsivät tuhansia toistoja ja kymmeniä tuhansia katselukertoja. Muuttokampanja toi muutosta tiedottamisen lisäksi merkittävää kasvua myyntiin: Tammi-huhtikuun aikana myynti kasvoi huikeat 135 % verrattuna samaan ajanjaksoon edellisvuonna.

Edellinen
Edellinen

Toteuta kyselyt mobiilissa

Seuraava
Seuraava

Digitaalinen ulkomainonta toimii taktisessa mainonnassa