Digitaalinen ulkomainonta tavoittaa myös uusia asiakkaita

tavastila_siro.jpg

Kauppapaikka Tavastilassa sijaitseva Alusasuliike Siro on hyödyntänyt digitaalista ulkomainontaa vuosia. Kauppapaikka Tavastilan julkisivuista löytyy kaksi digitaalista ulkomainospintaa.

- Tavastilan screenit on ainutlaatuinen näyteikkuna. Toinen on fiksusti vilkkaan risteyksen kulmassa ja toinen näkyy aina moottoritien liittymän liikennevaloihin asti. Leditaulumainonnan ansiosta myös kaupungin ulkopuolelta asioimaan saapuvat ovat löytäneet liikkeemme paremmin. Vaihdamme aineistoja suhteellisen usein. Uskon, että se lisää katsojankin mielenkiintoa, kun samat mainokset eivät pyöri kuukaudesta toiseen. Annan tälle palvelulle valovoimaiset suositukseni, kertoo Siron yrittäjä Anne Kallio-Lehtimäki.

Edellinen
Edellinen

Digitaalinen ulkomainonta toimii taktisessa mainonnassa