ASIAKASTUKI

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASTUKEEN


Service Desk aukioloajat:

  • puhelimitse arkisin klo 6.00-21.00
  • vianselvitys ja tukipyyntöjen käsittelu arkisin 8.00–16.00
  • puh: +358 600 17660
  • sähköpostitse: servicedesk@praecom.fi

Puhelu on erihintainen riippuen siitä, mihin aikaan soitat (katso hinnoittelu alta). Sopimusasiakkaillamme on käytössä sekä yhteyksien testaamiseen että teknisen tuen käyttöön oma video-osoite.

Service Desk puheluhinnoittelu

  • arkisin klo 8:00 – 16:00: 0,08 €/min + pvm/mpm
  • arkisin 6:00 – 8:00 ja 16:00 – 21:00: 1,99 €/min + pvm/mpm

TEE TUKIPYYNTÖ


Blogissa

Tutkimusten mukaan etätyö parantaa tuottavuutta jopa 13, samalla vähentäen henkilöstön vaihtuvuutta. Käytännön kokemusten ja asiantuntijoiden näkemysten mukaan etätyötä pitää johtaa oikein, jotta positiiviset tulokset saavutetaan.

Toimimaton kokoustekniikka voi pysäyttää hyvän palaverin ennen kuin se ehtii alkaakaan. Miten kokoustekniikka saadaan toimimaan, niin että se toimii luotettavasti kokouksesta toiseen?

Toimiva videoneuvottelujärjestelmä sujuvoittaa organisaation toimintaa, mikä näkyy viivan alla tuottavampana työaikana ja pienentyneinä matkakuluina. Mutta mitä kaikkea videoneuvottelujärjestelmän ostajan tulisi ottaa huomioon, jotta hankinta onnistuu?