ASIAKASTUKI

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASTUKEEN


Service Desk aukioloajat:

  • puhelimitse arkisin klo 6.00-21.00
  • vianselvitys ja tukipyyntöjen käsittelu arkisin 8.00–16.00
  • puh: +358 600 17660
  • sähköpostitse: servicedesk@praecom.fi

Puhelu on erihintainen riippuen siitä, mihin aikaan soitat (katso hinnoittelu alta). Sopimusasiakkaillamme on käytössä sekä yhteyksien testaamiseen että teknisen tuen käyttöön oma video-osoite.

Service Desk puheluhinnoittelu

  • arkisin klo 8:00 – 16:00: 0,08 €/min + pvm/mpm
  • arkisin 6:00 – 8:00 ja 16:00 – 21:00: 1,99 €/min + pvm/mpm

TEE TUKIPYYNTÖ


Blogissa

Tässä merkittävimmät kokous- ja kollaboraatioteknologiatrendit vuodelle 2019. Äänessä on omat asiantuntijamme, kumppanimme sekä alan mielipidejohtajat.
Toimitilojen uudistusprojekteissa toistuu tyypillisesti samat virheet. Vaikka toimistosta tulee näyttävän näköinen, työskentely vaikeutuu - erityisesti palavereissa ja tiimityöskentelytilanteissa. Tässä blogissa kerromme, miten vältät tyypillisimmät sudenkuopat.

Tutkimusten mukaan etätyö parantaa tuottavuutta jopa 13, samalla vähentäen henkilöstön vaihtuvuutta. Käytännön kokemusten ja asiantuntijoiden näkemysten mukaan etätyötä pitää johtaa oikein, jotta positiiviset tulokset saavutetaan.